1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

آیت خاتم النبیین پر قادیانی اعتراضات ( اعتراض نمبر۳۲:مبشرا برسول یاتٔی )

محمدابوبکرصدیق نے 'عقیدہ ختم نبوت' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ ستمبر 28, 2014

  1. ‏ ستمبر 28, 2014 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    آیت خاتم النبیین پر قادیانی اعتراضات ( اعتراض نمبر۳۲:مبشرا برسول یاتٔی )

    قادیانی:’’مبشرا برسول یاتٔی من بعدی اسمہ احمد‘‘ کبھی کہہ دیتے ہیں کہ اس سے مراد مرزا غلام احمد قادیانی ہے۔
    جواب۱: (الف)… چودہ سو سال سے آپ ﷺ کی امت محمدیہ ﷺ کا اس پر اجماع ہے کہ اس سے مراد رحمت دو عالم ﷺ کی ذات اقدس ہے۔
    (ب)… پھر یہ بشارت سیدنا عیسیٰ علیہ السلام نے من بعدی کے ساتھ دی تھی تو ظاہر ہے کہ حضرت عیسیٰ علیہ السلام کے بعد رحمت عالم ﷺ تشریف لائے تو اس کا آپ ﷺ مصداق ہوئے۔
    (ج)… آپ ﷺ کا اسم گرامی محمدﷺ اور احمد ﷺ تھا۔ جیسا کہ مشہور احادیث صحیحہ ومتواترہ میں وارد ہے ۔ تفصیلات کے لئے کنز العمال مدارج النبوۃ وغیرہ ملاحظہ ہوں۔
    (د)… آ پ ﷺ خود ارشاد فرماتے ہیں :’’ انا بشارۃ عیسیٰ ‘‘
    جواب۲: مرزا غلام احمد قادیانی کا اصل نام جو ماں باپ نے رکھا تو وہ غلام احمد تھا۔ مرزا بھی ساری زندگی یہی لکھتا رہا‘ بکتا رہا۔ اس کا نام احمد نہیں تھا۔ تو غلام احمد‘ اسمہ احمد کامصداق کیسے ہوگیا؟۔
    ایک دفعہ ایک قادیانی نے حضرت امیر شریعت سید عطاء اﷲ شاہ بخاری ؒ کے سامنے یہ بات کہہ دی۔ آپ نے فی البدیہ فرمایا غلام احمدسے مراد‘ احمد ہے تو عطاء اﷲ سے مراد صرف اﷲ ہوسکتا ہے۔ غلام احمد کو احمد مانتے ہو تو پھر عطاء اﷲ کو اﷲ ماننا پڑے گا۔ اگر اﷲ مانو! گے تو میرا پہلا حکم یہ ہے کہ غلام احمد جھوٹا ہے۔ اسے میں نے نبی نہیں بنایا۔ پس شاہ جی ؒ کی حاضر جوابی سے قادیانی یہ جا وہ جا!
    جواب۳: اگر احمد سے مراد مرزا قادیانی ہے۔ تو پھر یہ مسیح موعودیا مہدی کیسے ہوا۔ اس لئے کہ مسیح موعود اور مہدی میں سے کسی کا نام احمد نہیں۔
    • Like Like x 1

اس صفحے کی تشہیر