1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

اجرائے نبوت پر قادیانی دلیل (اللہ یصطفی من الملکتہ ورسلا ومن الناس) کا جواب

غلام نبی قادری نوری سنی نے 'آیات مریم و عیسیٰ علیھما السلام' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ ستمبر 25, 2015

  1. ‏ ستمبر 25, 2015 #1
    غلام نبی قادری نوری سنی

    غلام نبی قادری نوری سنی رکن ختم نبوت فورم

    اجرائے نبوت پر قادیانی دلیل ۔

    قرآن میں ہے کہ ( اللہ یصطفی من الملکتہ ورسلا ومن الناس)
    یہ اللہ کی شان ہے فرشتوں اور انسانوں سے رسول بناتا ہے،

    اس میںیصطفی مضارع کا صیغہ ہے جو حال اور استقبال کے لیے آتا ہے، معلوم ہوا کہ حضور ﷺ کے بعد بھی اللہ نبی بناتا رہے گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    اس دلیل کا جواب۔
    اس آیت میں مرزا کی امت کی موت کا پیغام ہے، کہ اللہ کی شان ہے جو نبوت عطا فرماتا ہے، اور رسالت ونبوت ایسی چیز نہیں جو مرزا اپنے منہ خود بن بیٹھے،
    عربی اسظلاح میں فعل فاعل سے مقدم ہوتا ہے، کاش عربی جانتے تو ایسی جہالت نہ دکھاتیں،
    اور مضارع حال اور اسقبال کے لیے آتا ہے، مگر ییااں پر دو مین سے حال کے لیے استمال ہو ہے مستقبل کے لیے نہیں،
    لفظ با کئی معنوں میں استمعال ہوتا ہے،
    کبھی الحاق کبھی استعانت، کبھی تعلیل، مصابحت، تعدیہ ، قسم، اور کبھی زائد مگر کوئی جاہل بھی تمام الفاظ کو ایک ساتھ استمال نہیں کرسکتا،
    معلوم ہوا کہ اللہ ہی چنتا ہے اور یہ اسی کا خاصہ ہے اور اللہ نے ہمارے نبی ﷺ پر نبوت کا سلسلہ بند کردیا تو اس کا منکر کافر ہو

اس صفحے کی تشہیر