1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. [IMG]
  3. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

برق آسمانی برفرق قادیانی

محمدابوبکرصدیق نے 'برق آسمانی برفرق قادیانی' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اگست 12, 2015

لڑی کی کیفیت :
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
  1. ‏ نومبر 1, 2015 #171
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    کذبات مرز 198(جھوٹے نبی کو خدا مہلت نہیں دیتا)

    ۱۹۸… ’’خداتعالیٰ نے ایک بڑا اصول جو قرآن شریف میں قائم کیا تھا اور اسی کے ساتھ نصاریٰ اور یہودیوں پر حجت قائم کی تھی۔ یہ تھا کہ خداتعالیٰ اس کاذب کو جو نبوت یا رسالت اور مأمور من اﷲ ہونے کا جھوٹا دعویٰ کرے مہلت نہیں دیتا۔‘‘
    (ضمیمہ تحفہ گولڑویہ ص۱۲، خزائن ج۱۷ ص۵۴)
    ابوعبیدہ: روز روشن میں جھوٹ بولتے ہو اور شرم نہیں آتی۔ تمہارے اپنے عقیدہ کے مطابق ۲۳سال سے کم تک تو جھوٹے نبی کو مہلت مل سکتی ہے۔ دیکھو اگلا جھوٹ۔
  2. ‏ نومبر 1, 2015 #172
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    کذبات مرزا 199(خدا تعالی جھوٹے نبی کو 23 سال مہلت دیتا ہے)

    ۱۹۹… ’’اگر کوئی ایسا دعویٰ کرے کہ میں خدا کا نبی یا رسول یا مأمور من اﷲ ہوں اور اس دعویٰ پر تیئس یا پچیس برس گزر جائیں… اور وہ شخص فوت نہ ہو اور نہ قتل کیا جائے۔ ایسے شخص کو سچا نبی اور مامور نہ ماننا کفر ہے۔ کیونکہ اس سے خدا کے کلام کی تکذیب وتوہین لازم آتی ہے۔ ہر ایک عقلمند سمجھ سکتا ہے کہ خداتعالیٰ نے قرآن شریف میں آنحضرتﷺ کی رسالت حقہ ثابت کرنے کے لئے اسی استدلال کو پکڑا ہے۔ اگر یہ شخص خداتعالیٰ پر افتراء کرتا تو میں اس کو ہلاک کر دیتا۔‘‘
    (ضمیمہ تحفہ گولڑویہ ص۱۳، خزائن ج۱۷ ص۵۴،۵۵)
    ابوعبیدہ: سبحان اﷲ! کیا یہی وہ تفسیر دانی ہے۔ جس پر مرزاقادیانی ناز کیا کرتے تھے۔ مرزاقادیانی کلام اﷲ میں تحریف کر رہے ہیں۔ آیت ’’ولو تقول علینا‘‘ کا ہرگز ہرگز یہ مطلب نہیں کہ خداتعالیٰ جھوٹے مدعیان الہام کو تیئس ۲۳یا پچیس برس تک مہلت نہیں دیتا۔ آیت کا ترجمہ خود مرزاقادیانی نے لکھا ہے۔ اس میں مجرو مہلت کا ذکر ہے۔ ۲۳ یا ۲۵برس کی قید کہیں نہیں لگائی گئی۔ بلکہ جس وقت یہ آیت نازل ہوئی ہے۔ اس وقت رسول پاکﷺ کی بعثت کو بارہ تیرہ برس سے زیادہ عرصہ نہیں ہوا تھا۔ پھر یہ ۲۳یا۲۵برس کی مہلت مرزاقادیانی کا سفید جھوٹ نہیں تو اور کیا ہے؟
  3. ‏ نومبر 1, 2015 #173
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    کذبات مرزا 200(تو مجھ سے بمنزلہ توحید و تفرید کے ہے)

    ۲۰۰… ’’الہام مرزا: ترجمہ از مرزاقادیانی، تو مجھ سے ایسا ہے جیسا کہ میری توحید اور تفرید۔‘‘
    (ضمیمہ تحفہ گولڑویہ ص۱۵، خزائن ج۱۷ ص۵۹)
    ابوعبیدہ: کلام اﷲ میں جب یہ درجہ رسول کریمﷺ کے واسطے بھی مذکور نہیں۔ جن کی شان میں ہے۔ ’’لولاک لما خلقت الافلاک‘‘ پھر غلام احمد کے لئے یہ کیسے تجویز ہوسکتا ہے۔ کیا! غلام آقا سے بھی بڑھ گیا؟ ’’انا ﷲ وانا الیہ راجعون‘‘ پس یہ الہام نہیں۔ یہ خدا پر صریح افتراء ہے۔
  4. ‏ نومبر 1, 2015 #174
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    کذبات مرزا 201(مرزا کا جھوٹا الہام"مجھے رحمت بنا کر بھیجا گیا")

    ۲۰۱… الہام مرزا: ’’وما ارسلنک الا رحمۃ للعالمین‘‘
    (ضمیمہ تحفہ گولڑویہ ص۱۵، خزائن ج۱۷ ص۵۹)
    اے مرزا ہم نے تجھے تمام جہاں کے لئے رحمت بنا کر بھیجا ہے۔
    (ضمیمہ تحفہ گولڑویہ ص۱۵، خزائن ج۱۷ ص۵۹)
    ابوعبیدہ: یہ بھی خداتعالیٰ پر افتراء ہے۔ یہ آیت صرف رسول پاکﷺ کی شان میں ہی وارد ہوسکتی ہے۔ غلام احمد ہوکر احمد کے برابر کیسے ہوسکتا ہے؟
  5. ‏ نومبر 1, 2015 #175
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    کذبات مرزا 202(اللہ مرزا کی تعریف عرش پر کرتا ہے)

    ۲۰۲… ’’الہام مرزا: ’’یحمدک اﷲ من عرشہ‘‘ وہ عرش پر سے تیری تعریف کرتا ہے۔‘‘
    (ضمیمہ تحفہ گولڑویہ ص۱۵، خزائن ج۱۷ ص۶۰)
    ابوعبیدہ: ناظرین غور تو کرو۔ تمام دنیا ومافیہا تو حمد کرے۔ اﷲ تبارک وتعالیٰ کی اور اﷲتعالیٰ حمدکریں مرزاقادیانی کی۔ اس سے بڑھ کر تو جھوٹ ممکن ہی نہیں۔ پس یہ بھی افتراء علی اﷲ ہے۔
    نوٹ: جناب کاتب صاحب نے دو جھوٹ زائد از اعلان درج کر دئیے ہیں۔ مرزاقادیانی کے ہاں جھوٹوں کی کوئی کمی ہے۔
  6. ‏ نومبر 1, 2015 #176
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    اشتہار انعامی (۳۰۰۰) تین ہزار

    برق آسمانی برفرق قادیانی الموسومہ بہ کذبات مرزا۔
    حضرات! میں نے سالہائے سال کی تحقیق وتدقیق کے بعد مرزاقادیانی کی کتابوں سے سینکڑوں ایسے جھوٹ جمع کئے ہیں جن سے مرزائیت کی عمارت کے لئے اینٹوں کا کام۔ میں نے مرزاقادیانی کی ۶۰۰صریح کذب بیانیاں پبلک کے سامنے پیش کرنے کا معصمم ارادہ کر لیا ہے۔ سردست برق آسمانی کا پہلا حصہ ناظرین کے استفادہ کے لئے تیار ہے۔ اس حصہ میں ۲۰۰ صریح جھوٹ مرزاقادیانی کے مندرج ہیں۔ ۲۰۰جھوٹ دوسرے حصہ میں درج ہوں گے اور ۲۰۰ہی تیسرے حصہ میں انشاء اﷲ العزیز!
  7. ‏ نومبر 1, 2015 #177
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    اعلان انعام

    قادیانی جماعت اگر مجھے جھوٹا ثابت کر دے تو بحساب (۵)پانچ روپے فی جھوٹ کل تین ہزار روپیہ انعام دینے کا اعلان کرتا ہوں۔ بشرطیکہ اگر مرزاقادیانی کے جھوٹ واقعی جھوٹ ثابت ہو جائیں تو فی جھوٹ ایک ایک قادیانی مرزائیت کا جواء اپنی گردن سے اتار کر پھینکتا جائے۔

    خاکسار مؤلف برق آسمانی برفرق قادیانی
    مبلغ اسلام ابوعبیدہ نظام الدین بی۔اے
    سائنس ماسٹر اسلامیہ ہائی سکول کوہاٹ
لڑی کی کیفیت :
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

اس صفحے کی تشہیر