1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

حضرت عیسی علیہ السلام کی قبر یروشلم میں ہے (مرزا غلام احمد قادیانی)

محمدابوبکرصدیق نے 'حیات ونزول عیسیٰ علیہ السلام اور قادیانیت' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ نومبر 27, 2014

  1. ‏ نومبر 27, 2014 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    حضرت عیسی علیہ السلام کی قبر یروشلم میں ہے (مرزا غلام احمد قادیانی)
    چونکہ مرزا غلام احمد قادیانی نے مثیل مسیح ہونے کا دعوی کیا تھا اس لیے وہ حضرت مسیح علیہ السلام کی وفات کا ذکر اکثر کیا کرتا تھا۔ کہیں پر اس نے حضرت عیسی علیہ السلام کے بارے میں کہا کہ ان کی قبر کشمیر میں ہے تو کہیں کچھ اور کہیں کچھ اکثر وہ کہتا رہتا تھا۔

    اسی تناظر میں مرزا غلام احمد قادیانی نے حضرت عیسی علیہ السلام کی وفات کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ حضرت عیسی علیہ السلام کی قبر یروشلم میں ہے۔چنانچہ وہ تحریر کرتے ہیں کہ:

    "حضرت عیسیٰ علیہ السلام بیت اللحم میں پیدا ہوئے اور بیت اللحم اور بلدہ قدس میں تین کوس کا فاصلہ ہے اور حضرت عیسیٰ علیہ السلام کی قبر بلدہ قدس میں ہے اور اب تک موجود ہے اور اس پر ایک گرجا بنا ہوا ہے اور وہ گرجا تمام گرجاؤں سے بڑا ہے اور اس کے اندر حضرت عیسیٰ کی قبر ہے اور اسی گرجا میں حضرت مریم صدیقہ کی قبر ہے اور دونوں قبریں علیحدہ علیحدہ ہیں۔ اور بنی اسرائیل کے عہد ؔ میں بلدہ قدس کا نام یروشلم تھا اور اس کو اورشلم بھی کہتے ہیں۔"
    حوالہ: روحانی خزائن جلد ۸ اتمام الحجۃ : صفحہ 299


    یہ بات مرزا غلام احمد قادیانی نے ایک شخص کے خط کے جواب میں لکھی ہے۔اور اس خط کے متعلق بھی وہ اسی صفحہ میں اسی حاشیہ میں ذکر کرتے ہیں۔
    [​IMG]

    یروشلم کی اردو زبان میں مکمل ہسٹری ویکیپیڈیا پر یہاں سے پڑھیں
    • Winner Winner x 1
  2. ‏ دسمبر 2, 2014 #2
    ام ضیغم شاہ

    ام ضیغم شاہ رکن عملہ منتظم اعلی ناظم پراجیکٹ ممبر مہمان رکن ختم نبوت فورم

    مرزا کی ذات کی طرح اس کی ہر بات میں تضاد ہے یہ تضادی عنصر کی پیداوار تھا اس لیے اس کی کوئی بات ایک خاص جگہ پر ٹکتی نظر نہیں اتی ۔
    • Like Like x 1
  3. ‏ اگست 4, 2020 #3
    4s6i4b9z5i7b

    4s6i4b9z5i7b رکن ختم نبوت فورم

    近年、ますます多くの男性が勃起不全に苦しんでいます。勃起不全は男性の健康に対する重要な脅威であり、ほとんどの患者は治療のために医院に行くことに消極的であり、より多くの薬物を受け入れる用意があります。多くの人々は、男性の勃起不全を治療するために使用される薬であるWeier Steelという名前を聞いています。しかし、バイアグラは男性の勃起不全の治療薬の総称であると多くの人が考えているため、シアリスもバイアグラの一種です。では、シアリスとグランビルの効果は同じですか?シアリスとグランビルの効果は同じですか?シアリスとシアリスはどちらも男性の勃起不全の治療に使用される薬ですが、本質的に、シアリスとシアリスは2つの異なる薬です。バイアグラの主成分はクエン酸シルデナフィル、シアリスの主成分はタダラフィルで、2つの薬の薬理特征は似ていますが異なります。シアリスとグランビルはどちらも環状グアノシンリン酸(cGMP)特異的ホスホジエステラーゼ5型(PDE5)の選択的阻害剤です。行動原理はほぼ同じです。陰茎勃起の生理学的メカニズムには、性的刺激中の陰茎の海綿体における一酸化窒素(NO)の放出が含まれます。 NOはグアニル酸シクラーゼを活性化し、環状グアノシンリン酸(cGMP)のレベルを上昇させ、海綿体の平滑筋を弛緩させ、血液の流れを可能にします。シアリスとグランビルは、分離された人間のスポンジに直接緩和効果はありませんが、スポンジでcGMPを分解する5型ホスホジエステラーゼ(PDE5)を阻害することにより、一酸化窒素(NO)の効果を高めることができます。性的刺激がNOの局所放出を引き起こすと、シアリスとグランビルはPDE5を克制して海綿体のcGMPレベルを増加させ、平滑筋を弛緩させ、海綿体への血流を緩跟します。性的刺激がない場合、シアリスとグランビルの推奨用量は機能しません。さらに、シアリスとグランビルの使用法と投与量も異なります。普通的に言って、バイアグラの推奨用量は50mgであり、シアリスの推奨用量は10-20mgです。薬の効果の持続時間を決定する実験は、バイアグラの有効性が最大4時間持続することができることを示しましたが、反応は2時間のそれよりも弱いです。そして、シアリスの効果はしばしば1日以上続きます。要約すると、男性の勃起不全の治療に应用される多くの薬がありますが、グランビルはこれらの薬の1つにすぎず、そのような薬の个别用語ではありません。同時に、同じ種類の薬でも、その使用法、投与量、有効性は異なるため、患者は間違った薬を使用しないように留神を払う必要があります。上記は、シアリスとグランビルが同じかどうかについての関連する紹介です。私はそれがすべての人に役破つことを願っています,シアリスジェネク。シアリスはどこで購入できますか?シアリスを購入し、シアリス台湾の公式ウェブサイトを探す 相关的主题文章:

اس صفحے کی تشہیر