1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. [IMG]
  3. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

حضرت مریم کی توھین ، تمہید

مبشر شاہ نے 'حضرت مریم علیھا السلام کی توھین' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ جون 3, 2015

  1. ‏ جون 3, 2015 #1
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    حضرت مریم کی توھین ، تمہید

    حضرت مریم علیہا السالم اللہ تعالیٰ کے برگزیدہ نبی اور رسول حضرت عیسیٰ علیہ اسلام کی والدہ ماجدہ ہیں ۔ قرآن حکیم میں حضرت مریم کا بنت عمران(التحریم 12) اور اخت ھارون کے نام سے بھی ذکر کیا گیا ہے ۔ ان کی ولادت اور ابتدائی حالات کا ذکر سورہ آل عمران میں آیا ہے اور بعد کے حالات بالخصوص حضرت عیسیٰ علیہ السلام کی ولادت کا مفصل ذکر سورہ مریم میں آیا ہے جو ضرت مریم کے نام سے منسوب ہے ۔
    عمران کی اولاد نہ تھی ۔ ان کی بیوی حنہ بنت فاقوذ جو بعد میں حضرت مریم علیہ السلام کی والدہ بنیں بانجھ تھیں ۔ ایک روز حنہ نے ایک پرندے کو دیکھا جو اپنے بچے کی چونچ بھر رہا تھا ۔ دل پر چوٹ لگی اور بچے کی آرزو سے بیتاب ہو گئیں ۔ بے ساختہ بارگاہ ایزدی میں دعا کے لیے ہاتھ اٹھا دئیے۔اللہ تعالیٰ نے دعا قبول فرمائی اور تھوڑے ہی عرصے بعد وہ امید سے ہوگئیں ۔ اس حالتِ امید میں انھو ں نے یہ نذر مانی کہ وہ ہونے والے بچے کو بیت المقدس کی خدمت کے لیے وقف کردیں گی ، چنانچہ قرآن عزیز میں ہے :
    ترجمہ: اللہ اس وقت سن رہا تھا جب عمران کی بیوی کہہ رہی تھیں کہ میرے رب کریم ! میں اس بچے کو جو میرے پیٹ میں ہے تیری نذر کرتی ہوں وہ تیرے ہی کام کے لیے وقف ہو گا میری اس پیشکش کو قبول فرما تو سننے اور جاننے والا ہے ۔ پھر جب وہ بچی اس کے ہاں پیدا ہوئی تو اس نے کہا رب کریم میرے ہاں تو لڑکی پیدا ہو گئی ہے حالانکہ جو کچھ اس نے جنا تھا اللہ کو اس کی خبر تھی اور ۔۔۔۔۔ لڑکا لڑکی کی طرح نہیں ہوتا میں نے اس کا نام مریم رکھ دیا ہے اور میں اسے اور اس کی آئندہ نسل کو شیطان مردود کے فتنے سے تیری پناہ میں دیتی ہوں (آل عمران 35 تا 36)

اس صفحے کی تشہیر