1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. [IMG]
  3. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

خاتم النبیین کا معنی و مفہوم

خادمِ اعلیٰ نے 'آیاتِ ختم نبوت' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ دسمبر 31, 2016

  1. ‏ دسمبر 31, 2016 #1
    خادمِ اعلیٰ

    خادمِ اعلیٰ رکن عملہ ناظم پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    خاتم النبیین کا معنی خود آنحضرت صلی الله علیہ وسلم نے بتا دیا آنا خاتم النبیین لا نبی بعدی ۔ میں آخری نبی ہوں میرے بعد کوئی نبی نہیں ۔ اور پھر یہ بتایا کہ کوئی نبی کیسے نہیں فرمایا کہ ان الرسالة والنبوة قد انقطعت فلا رسول بعدی ولا نبی ۔ کے بیشک نبوت اور رسالت منقطع ہو چکی اب میرے بعد نہ کوئی رسول ہے اور نہ کوئی نبی ۔ یہاں واضح ہوگیا کہ نبوت و رسالت آپ صلی الله علیہ وسلم کے بعد ختم ہوگئی اس وجہ سے کوئی نبی نہیں ۔ اور پھر مزید ایک جگہ بتا دیا کہ وانہ لیس کائنا فیکم بعدی نبی بے شک تمہارے اندر میرے بعد کوئی نبی نہیں بننے والا ۔

    اب یہاں سے خاتم النبیین کا معنی واضح ہوگیا کہ نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کو جو خاتم الانبیاء یا خاتم النبیین کہا جاتا ہے اس کا مفہوم یہ ہے کہ آپ صلی الله علیہ وسلم کے بعد اس امت مسلمہ میں کوئی نبی نہیں بننےوالا ، کسی کو نبوت نہیں ملنی ، کسی نئے نبی کا اضافہ انبیاء کی لسٹ میں یا فہرست میں نہیں ہوسکتا ۔ جن نبیوں کی نبوت پر ایمان لانا ضروری ہے ان کی تعداد میں آپ صلی الله علیہ وسلم کے بعد اضافہ نہیں ہو سکتا ۔
  2. ‏ مارچ 6, 2017 #2
    غلام مصطفی

    غلام مصطفی رکن ختم نبوت فورم

    نبی پاکﷺ خاتم النبیین ہیں اور آپ کے بعد کوئی نبی یا رسول نہیں آسکتا تاہم بزرگان امت اس بات کو آپ ﷺ کی پیش گوئیوں کے مطابق جو آپ نے آنے والے موعود کو نبی اللہ کہا مانتے چلے آئے ہیں کہ آپ کے بعد کوئی بھی ایسا نبی نہیں آئے گا جو آپ کی شریعت کو منسوخ کرے بلکہ ایسا خادم نبی جو آپ کی نبوت کی پیروی میں آئے آسکتا ہے اور اس سے آپ کی ختم نبوت پر ہرگز فرق نہیں پڑھتا۔اس کی تائید میں حوالہ پیش ہیں۔اٹیچ مینٹس دیکھیں۔

    منسلک فائلیں :

  3. ‏ مارچ 8, 2017 #3
    خادمِ اعلیٰ

    خادمِ اعلیٰ رکن عملہ ناظم پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم


    حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا اور حديث لا نبي بعدى اور مرزائي فراڈ
    https://tinyurl.com/hxqwr9x


    شیخ محی الدین ابن عربی رحمتہ اللہ علیہ اور عقیدہ ختم نبوت
    https://tinyurl.com/jh8l248


    شیخ عبدالوھاب شعرانی رحمتہ اللہ علیہ اور عقیدہ ختم نبوت
    https://tinyurl.com/zdqn59h

اس صفحے کی تشہیر