1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

ختم نبوت کے متعلق مرزائی جماعت سے چند سوال

محمدابوبکرصدیق نے 'میرا سوال یہ ہے کہ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ ستمبر 28, 2014

  1. ‏ ستمبر 28, 2014 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    مرزائی جماعت سے چند سوال

    یہ مسئلہ فریقین میں متفق علیہ ہے کہ تشریعی نبوت کا دعویٰ کفر ہے خود مرزا قادیانی کی تصریحات اس پر موجود ہیں کہ جو شخص تشریعی نبوت کا دعویٰ کرے … وہ شخص کافر اور دائرہ اسلام سے خارج ہے۔ (مجموعہ اشتہارات ص ۲۳۰‘۲۳۱ ‘ج۱) اختلاف صرف نبوت غیر مستقلہ کے بارے میں ہے کہ آیا وہ جاری ہے یا وہ بھی ختم ہوگئی۔ اس لئے اب اس کے متعلق فریق مخالف سے چند سوال ہیں:
    (۱)… یہ کہ مرزا قادیانی نے اول اپنی کتابوں میں تشریعی نبوت کے دعویٰ کو صریح کفر قرار دیا اور پھر خود صراحۃً تشریعی نبوت کا دعویٰ کیا ۔ کیا یہ صریح تناقض اور تعارض نہیں؟ اورکیا مرزا قادیانی خود اپنے اقرار سے کافر نہیں ہوا؟۔
    (۲)… یہ کہ جب مرزا قادیانی تشریعی نبوت اور مستقل رسالت کا مدعی ہے تو پھر ان کو خاتم النبیین میں اس تاویل کرنے سے کہ غیر تشریعی نبی مراد ہیں کیا فائدہ ہوا؟۔
    (۳)… یہ کہ نصوص قرآنیہ اور صدہا احادیث نبویہ سے مطلقاً نبوت کا انقطاع اور اختتام معلوم ہوتا ہے اس کے برعکس کوئی ایک روایت بھی ایسی ہے؟ کہ جس میں یہ بتلایا گیا ہو کہ حضور اکرم ﷺ کے بعد نبوت غیر مستقلہ کا سلسلہ جاری رہے گا۔ اگر ہے ؟ توپیش کی جائے۔
    (۴)… یہ کہ نبوت غیر مستقلہ کے ملنے کا معیار اور ضابطہ کیا ہے؟۔
    (۵)… کیا وہ معیار حضرات صحابہ ؓ باوجود افضل الامۃ اور خیرالقرون ہونے کے اس منقبت سے محروم رہے؟۔
    (۶)… کیا اس ساڑھے تیرہ سو سال کی طویل وعریض مدت میں آئمہ حدیث اور آئمہ اجتہادؒ اور اولیاء ؒاور عارفین ؒاور اقطابؒ اور ابدالؒ ومجددینؒ میں سے کوئی ایک شخص ایسا نہیں گزرا کہ جو علم وفہم اور ولایت اور معرفت میں مرزا قادیانی کے ہم پلہ ہوتا اور نبوت غیر مستقلہ کا منصب پاتا۔ کیا رسول اﷲ ﷺ کی ساری امت میں سوائے قادیان کے دہقان کے کوئی بھی نبوت کے قابل نہ نکلا؟۔
    (۷)… آنحضرت ﷺ کے بعد بہت سے لوگوں نے نبوت کے دعوے کئے ۔ بعض ان میں سے تشریعی نبوت کے مدعی تھے جیسے صالح بن ظریف اور بہاء اﷲ بابی اور بعض غیر تشریعی نبوت کے مدعی تھے جیسے ابوعیسیٰ وغیرہ۔ ان سب کے جھوٹا ہونے کی کیا دلیل ہے؟ ۔
    • Like Like x 1
  2. ‏ فروری 18, 2015 #2
    محب علی

    محب علی رکن ختم نبوت فورم

    بہتر ہوگا کہ حوالہ جات میں وسعت پیدا کریں ، اور ساتھ یہ بھی بیان کر دیں کہ مرزا نے تشریعی نبوت کا دعوی کہاں کیا ہے، کیونکہ مرزائیوں کی نئی نسل اسی بات پر قائم ہے کہ ختم نبوت محظ تشریعی نبوت کے ساتھ مخصوص ہے اور غیر تشریعی نبی کا آنا خارج از امکان نہیں (گوکہ یہ بذات خود باطل ہے )
    ساتھ یہ مجموعہ اشتہارات کی پہلی جلد کے حوالہ جات کا عکس ہے ، شاید آپ کسی اور مطبوعہ کا تذکرہ کر رہے ہیں
    upload_2015-2-18_5-59-23.png upload_2015-2-18_5-59-46.png

اس صفحے کی تشہیر