1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

رابطہ عالم اسلامی کی قرارداد

محمدابوبکرصدیق نے '1974ء قومی اسمبلی کی مکمل کاروائی' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ فروری 15, 2015

  1. ‏ فروری 15, 2015 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    رابطہ عالم اسلامی کی قرارداد
    مکہ مکرمہ کے مقدس شہر میں جو مرکز اسلام کی حیثیت رکھتا ہے۔ ربیع الاوّل ۱۳۹۴ھ مطابق اپریل ۱۹۷۴ء میں پورے عالم اسلام کی دینی تنظیموں کا ایک عظیم الشان اجتماع منعقد ہوا جس میں اسلامی ممالک بلکہ مسلم آبادیوں کی ۱۴۴ تنظیموں کے نمائندے شامل تھے۔ یہ مراکش سے لے کر انڈونیشیا تک کے مسلمانوں کا ایک نمائندہ اجتماع تھا۔ اس میں مرزائیت کے بارے میں جو قرارداد منظور ہوئی، وہ مرزائیت کے کفر ہونے پر تازہ ترین اجماع امت کی حیثیت رکھتی ہے۔ اس قرارداد کا متن حسب ذیل ہے:
    1972القادیانیۃ نحلۃ ہدامۃ تتخذ من اسم الاسلام شعاراً لسترا غراضہا الخبیثۃ وابرز مخالفتہا للاسلام ادعاء زعمیہا النبوۃ وتحریف النصوص القرآنیۃ وابطالہم للجہاد القادیانیۃ ربیبۃ استعمار البریطانی ولا تظہر الافی ظل حمایۃ تخون القادیانیۃ قضایا الامۃ الاسلامیۃ وتقف موالیۃ للاستعمار والصہیونیۃ تتعاون مع القوی الناہضۃ للاسلام وتتخذ ہذہ القوی واجہت لتحطیم لاعقیدۃ الاسلامیۃ وتحریفہا وذلک بمایأتی
    الف… انشاء معابدتمولہا القوی المعادیۃ ویتم فیہا التضلیل بالکفر القادیانی المنحرف۔
    ب… فتح مدارس ومعاہدو ملاجی، للایتام وفیہا جمیعا تمارس القادیانیۃ نشاطہا التخریبی لحساب القوی المعاریۃ للاسلام وتقوم القادیانیۃ بنشرترجمات محرفۃ لمعانی القرآن الکریم بمختلف اللغات العالمیۃ ولمقاومۃ خطرہا قرر المؤتمر:
    ۱… تقوم کل ہیئۃ اسلامیۃ بحصر النشاط القادیانی فی معابدہم ومدارسہم وملاجئہم وکل الامکنۃ التی یمارسون فیہا نشاطہم الہدام۰ فی منطقتہا وکشف القادیانیین والتعریف بہم للعالم الاسلامی تفادیا للوقوع فی حبائلہم۔
    ۲… اعلان کفر ہذہ الطائفۃ وخروجہا علی الاسلام۔
    ۳… عدم التعامل مع القادیانیین اوالاحمدیین ومقاطعتہم اقتصادیًا واجتماعیًا وثقافیًا وعدم التزوج منہم وعدم دفنہم فی مقابر المسلمین ومعاملتہم باعتبارہم کفارًا۔
    1973۴… مطالبۃ الحکومات الاسلامیۃ بمنع کل نشاط لاتباع میرزا غلام احمد مدعی النبوۃ واعتبارہم اقلیت مسلمۃ ویمنعون من تولی الوظائف الحساسۃ للدولۃ۔
    ۵… نشر مصورات لکل التحریفات القادیانیۃ فی القرآن الکریم مع حصر الترجمات القادیانیۃ لمعانی القرآن والتغبیۃ علیہا ومنع تداول ہذہ الترجمات۔


    ترجمہ قرارداد
    قادیانیت ایک باطل فرقہ ہے جو اپنی اغراض خبیثہ کی تکمیل کے لئے اسلام کا لبادہ اوڑھ کر اسلام کی بنیادوں کو ڈھانا چاہتا ہے۔ اسلام کے قطعی اصولوں سے اس کی مخالفت ان باتوں سے واضح ہے۔
    الف… اس کے بانی کا دعویٰ نبوت کرنا۔
    ب… قرآنی آیات میں تحریف۔
    ج… جہاد کے باطل ہونے کا فتویٰ دینا۔
    قادیانیت کی داغ بیل برطانوی سامراج نے رکھی اور اسی نے اسے پروان چڑھایا۔ وہ سامراج کی سرپرستی میں سرگرم عمل ہے۔ قادیانی اسلام دشمن قوتوں کا ساتھ دے کر مسلمانوں کے مفادات سے غداری کرتے ہیں اور ان طاقتوں کی مدد سے اسلام کے بنیادی عقائد میں تحریف وتبدیل اور بیخ کنی کے لئے کئی ہتھکنڈے استعمال کرتے ہیں۔ مثلاً:
    الف… دنیا میں مساجد کے نام پر اسلام دشمن طاقتوں کی کفالت سے ارتداد کے اڈے قائم کرنا۔
    ب… 1974مدارس، سکولوں، یتیم خانوں اور امدادی کیمپوں کے نام پر غیرمسلم قوتوں کی مدد سے ان ہی کے مقاصد کی تکمیل۔
    ج… دنیا کی مختلف زبانوں میں قرآن کریم کے تحریف شدہ نسخوں کی اشاعت وغیرہ ان خطرات کے پیش نظر کانفرنس میں طے کیاگیا کہ:
    دنیا بھر کی ہر اسلامی تنظیم اور جماعتوں کا فریضہ ہے کہ وہ قادیانیت اور اس کی ہر قسم اسلام دشمن سرگرمیوں کی ان کے معابد، مراکز، یتیم خانوں وغیرہ میں کڑی نگرانی کریں اور ان کے تمام درپردہ سیاسی سرگرمیوں کا محاسبہ کریں اور اس کے بعد ان کے پھیلائے ہوئے جال، منصوبوں، سازشوں سے بچنے کے لئے عالم اسلام کے سامنے انہیں پوری طرح بے نقاب کیا جائے۔ نیز:
    الف… اس گروہ کے کافر اور خارج از اسلام ہونے کا اعلان کیا جائے اور یہ کہ اس وجہ سے انہیں مقامات مقدسہ حرمین وغیرہ میں داخلہ کی اجازت نہیں دی جاسکے گی۔ مسلمان احمدیوں سے کسی قسم کا معاملہ نہیں کریں گے اور اقتصادی، معاشرتی، اجتماعی، عائلی وغیرہ ہر میدان میں ان کا بائیکاٹ کیا جائے گا۔
    د… کانفرنس تمام اسلامی ملکوں سے مطالبہ کرتی ہے کہ وہ قادیانیوں کی ہر قسم کی سرگرمیوں پر پابندی لگائیں۔ ان کے تمام وسائل اور ذرائع کو ضبط کیا جائے اور کسی قادیانی کو کسی اسلامی ملک میں کسی قسم کا بھی ذمہ دارانہ عہدہ نہ دیا جائے۔
    ہ… قرآن مجید میں قادیانیوں کی تحریفات سے لوگوں کو خبردار کیا جائے، اور ان کے تمام تراجم قرآن کا شمار کر کے لوگوں کو ان سے متنبہ کیا جائے اور ان تراجم کی ترویج کا انسداد کیا جائے۔

    ----------
    جناب چیئرمین: مولانا صاحب! دس پندرہ منٹ کے لئے رسٹ کر لیں۔
    1975The House is adjourned for 15 minutes. We will start at 11: 15 am.
    (ہاؤس کو پندرہ منٹ کے لئے ملتوی کر دیا گیا۔ ہم سواگیارہ بجے دوبارہ اجلاس شروع کریں گے)
    ----------
    The Special Committee adjourned for tea break to re-assemble at 11: 15 am.
    (خصوصی کمیٹی کا اجلاس چائے کے وقفہ کے لئے ملتوی کر دیا گیا۔ دوبارہ اجلاس سواگیارہ بجے شروع ہوگا)
    ----------
    [The Special Committee re-assembled after tea break, Mr. Chairman (Sahibzada Farooq Ali) in the Chair.]
    (خصوصی کمیٹی کا اجلاس چائے کے وقفہ کے بعد دوبارہ شروع ہوا۔ جناب چیئرمین صاحبزادہ فاروق علی اجلاس کی صدارت کر رہے ہیں)
    ----------
    جناب چیئرمین: مفتی صاحب کو بلائیں جی۔ (مفتی صاحب اندر داخل ہوئے)
    جناب چیئرمین: دومنٹ انتظار کر لیں۔ (وقفہ) مولانا مفتی محمود!
    مولوی مفتی محمود:
    عدالتوں کے فیصلے
    اب ان عدالتی فیصلوں کا خلاصہ پیش خدمت ہے جن میں مرزائیوں کو کافر اور دائرہ اسلام سے خارج قرار دیا گیا ہے۔

اس صفحے کی تشہیر