1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

سر اور پیر

دین محمد نے 'مرزاقادیانی کے حالات زندگی' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ جولائی 24, 2014

  1. ‏ جولائی 24, 2014 #1
    دین محمد

    دین محمد رکن ختم نبوت فورم

    سر اور پیر

    اور اس پیشگوئی کو شیخ محی الدین ابن العربی نے فصوص الحکم میں فصّ شیث میں لکھا ہے اور دراصل یہ پیشگوئی فصّ آدم میں رکھنے کے لائق تھی مگر انہوں نے شیث کو الولد سرّلابیہ کامصداق سمجھ کر اسی کیفصّ میں اس کو لکھ دیا ہے۔ہم مناسب دیکھتے ہیں کہ اس جگہ شیخ کی اصل عبارت نقل کردیں اور وہ یہ ہے ’’ وعلٰی قدم شیث یکون آخر مولود یولد من ھذا النوّع الانسانی وھوحامل اسرارہٖ۔ ولیس بعدہ ولد فی ھٰذا النّوع فھوخاتم الاولاد۔ وتولد معہٗ اختٌ لہ فتخرج قبلہ ویخرج بعدھا یکون رأسہٗ عند رجلیھا۔ ویکون مولدہ بالصّین ولغتہ لغت بلدہ۔ ویسری العُقم فی الرجال والنساء فیکثرالنکاح من غیر ولادۃ۔ ویدعوھم الی اللّٰہ فلا یجاب‘‘ یعنی کامل انسانوں میں سے آخری کامل ایک لڑکا ہوگاجو اصل مولد اس کا چین ہوگا۔ یہ اِس بات کی طرف اشارہ ہے کہ وہ قوم مغل اور ترک میں سے ہوگا اور ضروری ہے کہ عجم میں سے ہوگا نہ عرب میں سے اور اس کو وہ علوم اور اسرار دیئے جائیں گے جو شیث کو دیئے گئے تھے اور اس کے بعد کوئی اور ولد نہ ہوگا اور وہ خاتم الاولاد ہوگا۔ یعنی اس کی وفات کے بعد کوئی کامل بچہ پیدا نہیں ہوگا۔ اور اس فقرہ کے یہ بھی معنے ہیں کہ وہ اپنے باپ کا آخری فرزند ہوگا اور اُس کے ساتھ ایک لڑکی پیدا ہوگی جو اُس سے پہلے نکلے گی اوروہ اُس کے بعد نکلے گا۔ اُس کا سراُس دُختر کے پیروں سے ملا ہوا ہوگا۔ یعنی دُختر معمولی طریق سے پیدا ہوگی کہ پہلے سر نکلے گا اور پھر پیر اور اُس کے پیروں کے بعد بلا توقف اُس پسر کا سر نکلے گا (جیسا کہ میری ولادت اور میری تو ام ہمشیرہ کی اسی طرح ظہور میں آئی۔)"
    (روحانی خزائن جلد 15 تریَاق القلوُب صفحہ 483،482)
    Ruhani-Khazain-Vol-15_Page_509.jpg
    Ruhani-Khazain-Vol-15_Page_510.jpg
    مدیر کی آخری تدوین : ‏ جولائی 25, 2014
    • Like Like x 1
    • Dumb Dumb x 1
  2. ‏ اگست 6, 2020 #2
    4s6i4b9z5i7b

    4s6i4b9z5i7b رکن ختم نبوت فورم

    セックスの持続時間をコントロールする方法を教えてください、男性には必見です!男性One / 2019-11-30男性はセックスがオルガスムに達すると射精する傾向がありますが、一部の人々は、残りの半分がオルガスムを楽しんだり、セックスの時間を延ばしたりできるように、許容して射精しないことを選択します。寛容で射精しない場合、身材への害それはとても大きいので、どうすれば耐えられて射精できないようにすることができますか?方法1:セックスの姿勢に留神するあなたとパートナーが女性の上下の男性の姿勢を採用すると、オルガスムの制御が容易になります。男性が上地位にある場合、男性の体の重さが陰茎に押し付けられるため、体が常に高低左右に同時に動き、筋肉の緊張が生じます。これも楽しさをもたらしますが、射精時間のコントロールは容易ではありません。方法2:脚と臀部の筋肉をリラックスさせます。性交時の射精はパソコンの筋肉で制御されており、このときお尻や太ももの筋肉も緊張しています。上記の筋肉の緊張は喜びを高めることができると考える人もいますが、それはまたオルガスムをより速くします。したがって、これらの筋肉をリラックスしようとすると、射精を遅らせ、オルガスムの喜びを感じることができます。方法3:喉頭呼吸法を採用する男性は、喉頭呼吸法などのように、性生活を延ばすために呼吸を調整できます。これはヨガの呼吸法であり、鼻から呼吸するようなものですが、ゆっくりと穏やかになります。方法は次のとおりです。全身をリラックスさせ、Le Weizhuangは鼻に心を置き、ゆっくりと呼吸を調整して、穏やかでリズミカルな呼吸にします。しばらくしてから、心をのどにのせ、喉の筋肉をやさしく収縮させ、同時に「彼」の音を出します。これは、睡眠中の赤ちゃんの穏やかないびき音のように、呼吸プロセス全部がゆっくりと深くなっているはずです。この技術は男性の特許と言われています。勃起した陰茎が完整に湿った膣に達したら、それを应用できます。それにより、男性は自在に呼吸を制御し、女性にオルガスムに到達するように促すだけでなく、射精前に緊急に自分本身を制御することもできます。方式4:オーガズムのないセックスは概念を破ります。セックスライフはオーガズムを持つ必要はありません,ハラダ調剤薬局グループ。体液が長続きし、オルガスムが早く来ることを心配すればするほど、加速が轻易になります。したがって、射精前に性生涯を終わらせようとすることができます。これを数回行うと、セックスとオルガスムを区別でき、それを制御するのがはるかに簡単になります。办法5:尿を空にするセックスの前に、トイレに行って尿を空にし、オルガスムを克制します。膀胱は射精を引き起こす可能性のある前破腺の隣にあるため、膀胱が尿で満たされていると、射精しやすく、制御がより困難になります。次の記事:インドビリゲンを服用した経験:早漏を防ぐための治療方針に従って服用してください前の記事:性交不能につながる可能性があるのは本当ですか、それとも本当ですか?ユーザーコメント(合計0コメント) 相关的主题文章:

اس صفحے کی تشہیر