1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. [IMG]
  3. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

قول حکیم نور الدین قادیانی: بیس سال انتظار کے باوجود محمدی بیگم نکاح میں نہ آئی

محمدابوبکرصدیق نے 'منکوحہ آسمانی' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ نومبر 5, 2015

  1. ‏ نومبر 5, 2015 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    بیس سال انتظار کے باوجود محمدی بیگم نکاح میں نہ آئی

    ابوعبیدہ: خوب! آپ کے ان چند فقرات نے تو آپ کے دعوی کی حقیقت الم نشرح کر دی۔ ۱۸۸۶ء سے شروع کر کے ۱۹۰۷ء تک برابر ۲۰سال آپ نے صرف محمدی بیگم کے نکاح کی امید ہی میں بیٹھے رہے۔ بلکہ اسے تقدیر مبرم قرار دیتے رہے۔ آپ کے بیسیوں اقوال سے ثابت ہوتا ہے کہ محمدی بیگم کے خاوند کا نہ مرنا گویا آپ کے جھوٹا ہونے پر مہر ہوگی۔ پھر محمدی بیگم کا آپ کے نکاح میں آنا تقدیر مبرم تھا جو ٹکل نہیں سکتی۔ اس سے معلوم ہوتا ہے کہ آپ کے سب دعاوی معہ اس پیش گوئی کے غلط ہیں۔
    مرزاقادیانی: (سرجھکائے ہوئے) ماسٹر صاحب! ہماری جماعت میں سب سے بڑے فلسفی ومنطقی حکیم نورالدین صاحب ہی ہیں۔ شاید وہ کچھ اس معمہ کے حل کرنے میں ہماری مدد کر سکیں۔ کیوں مولوی جی!
    حکیم نورالدین قادیانی: ماسٹر صاحب! ہمارے حضرت صاحب کا ایک نکتہ کی طرف خیال نہیں گیا۔ ورنہ آپ کے تمام اعتراضات کا جواب صرف ایک فقرہ میں ہو جاتا ہے اور وہ یہ ہے۔
    قول حکیم نور الدین قادیانی
    ’’جب مخاطبت میں مخاطب کی اولاد مخاطب کے جانشین اور اس کے مماثل داخل ہو سکتے ہیں تو احمد بیگ کی لڑکی یا اس لڑکی کی لڑکی کیا داخل نہیں ہوسکتی… اور کیا مرزاقادیانی کی اولاد مرزاقادیانی کی عصبہ نہیں۔ میں نے باربار عزیز میاں محمود کو کہا کہ اگر حضرت کی وفات ہو جائے اور یہ لڑکی (محمدی بیگم) نکاح میں نہ آئے۔ میری عقیدت میں تزلزل نہیں آسکتا۔ پس اگر محمدی حضرت کے نکاح میں نہ آئی تو پرواہ نہیں۔ اس کی لڑکی یا لڑکی درلڑکی اگر حضرت کے لڑکے یا لڑکے در لڑکے کے نکاح میں آ گئی تو بھی پیش گوئی پوری ہو جائے گی۔‘‘

    (ریویو آف ریلیجنز ج۷ ش۷ ص۲۷۹، جولائی ۱۹۰۸ء)
    ابوعبیدہ: مرزاقادیانی! واقعی آپ کے صحابی حضرت مولوی نورالدین قادیانی ایسے منطقی عالم ہیں کہ اپنے علم اور منطق کے زور سے آدمی کو گدھا اور گدھے کو آدمی ثابت کر سکتے ہیں۔ مگر ان کی منطق ہمارے سامنے نہیں چل سکتی۔ خیال کریں کہ آپ کے کم وبیش ۵۰اقوال سے ثابت ہورہا ہے کہ محمدی بیگم ہی آنجناب کی بیوی بنیں گی اور پھر آپ کے ہاں وہ لڑکا پیدا ہوگا۔ جس کے متعلق آپ کی پیش گوئی موجود ہے۔ معلوم ہوتا ہے کہ مولوی نورالدین قادیانی آپ کی پیش گوئی کا مذاق اڑا رہے ہیں۔
    مرزاقادیانی: اچھا! دیکھیں مولانا محمد علی صاحب ایم۔اے ، ایل ایل بی وکیل ہیں۔ شاید کوئی حیلہ اور تاویل کر کے آپ کی تشفی کر سکیں۔ کیونکہ مولانا؟
    مولوی محمد علی مرزائی لاہوری ماسٹر صاحب! یہ سچ ہے کہ مرزاقادیانی نے کہا تھا کہ نکاح ہوگا اور یہ بھی سچ ہے کہ نکاح نہیں ہوا… مگر میں کہتا ہوں کہ ایک بات کو لے کر سب باتوں کو چھوڑ دینا ٹھیک نہیں۔ کسی امر کا فیصلہ مجموعی طور پر کرنا چاہئے۔ جب تک سب کو نہ لیا جائے ہم نتیجہ پر نہیں پہنچ سکتے۔ صرف ایک پیش گوئی لے کر بیٹھ جانا اور باقی پیش گوئیوں کو چھوڑ دینا… یہ طریق انصاف نہیں۔

    (اخبار پیغام صلح لاہور مورخہ ۱۶؍جنوری ۱۹۲۱ء)
    ابوعبیدہ: مرزاقادیانی! میں تو مولانا محمد علی قادیانی کے جواب پر کچھ کہنا نہیں چاہتا۔ کیا آپ کچھ فرمائیں گے؟
    مرزاقادیانی: ماسٹر صاحب! میں تو کہہ چکا ہوں۔ ’’میں اس پیش گوئی کو اپنے صدق یا کذب کا معیار بناتا ہوں۔‘‘
    پس مولانا محمد علی صاحب جو کچھ کہہ رہے ہیں۔ بامر مجبوری کہہ رہے ہیں اور غلبہ محبت میں کہہ رہے ہیں۔ میں اس سے زیادہ کچھ نہیں کہہ سکتا۔
    ابوعبیدہ: اچھا جناب عالیٰ! چند اور معروضات بیان کر کے رخصت ہوتا ہوں۔ چند ایک سوالات میرے دل میں پیدا ہورہے ہیں۔ میں بیان کرتا ہوں آپ غور کیجئے اور اگر کوئی جواب معقول ہو تو بیان کر کے ممنون فرمائیے۔
    • Like Like x 1

اس صفحے کی تشہیر