1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

لاہور میں قربانی کرنے پر قادیانی کی پولیس کے ہاتھوں دھلائی

مبشر شاہ نے 'متفرق خبریں' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ ستمبر 25, 2015

  1. ‏ ستمبر 25, 2015 #1
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    تمام اهل اسلام كے لئےخوشخبرى
    ،،،،،اسلام علیکم ورحمة الله وبركاته،،،،،
    الله تعالى کے فضل و کرم۔۔۔ نبی علیہ الصلوة والسلام کے صدقے۔۔۔
    اور تمام مسلمانوں کی دعاوں کی برکت سے اس مبارک عید الاضحی کے موقع پر اللہ تعالی نے عقیدہ ختم نبوت کے حوالے سے خوب کام کرنے کی توفیق عطا فرمائی۔۔۔
    جیسے کہ آپ سب کے علم میں ہے کہ عید کے موقع پر قربانی کرنا اسلامی شعار (دین اسلام کی نشانیوں) میں سے ھے اس لئے صرف مسلمان ہی یہ مبارک عمل کر سکتے ہیں۔۔۔ قادیانی چونکہ مرتد زندیق اور گستاخ رسول ہیں اور دین اسلام سے قادیانیوں کا دور دور تک کا کوئی تعلق و واسطہ نہیں اس لئے قادیانی یہ قربانی والا مبارک عمل بھی نہیں کر سکتے۔۔۔۔

    پاکستانی قانون 298-C کے مطابق بھی قادیانیوں پر پابندی ہے کہ وہ بالواسطہ یا بلا واسطہ اپنے آپ کو مسلمان ظاہر نہیں کر سکتے اور شعائر اسلامی بھی استعمال نہیں کر سکتے۔۔۔ لیکن اس کے باوجود قادیانی ہر سال عید پر قربانی کرتے ہیں۔۔۔

    ہر سال کی طرح اس سال بھی قادیانی لاہور کے کئی علاقوں میں قربانی کرنا چاہتے تھے لیکن الحمد لله ختم نبوت کے ساتھیوں کی محنت سے بروقت پولیس کو اطلاع دے کر قادیانیوں کو قربانی کرنے سے روک دیا گیا۔۔۔ لاہور کے ایک علاقے میں ایک قادیانی نے دلائل دے کر پولیس کے ساتھ توں توں میں میں کرنے کی کوشش کی تو پولیس والوں نے اس قادیانی کی وہیں کھڑے کھڑے دھلائی کر دی اور اسے اٹھا کر تھانے لے گئے۔۔ اور علاقے کے باقی قادیانیوں کو وارننگ دے دی کہ اگر تم میں سے کوئی بھی قادیانی قربانی کرتا پکڑا گیا تو تمھارے گھروں کے سامنے لٹا کر تمہیں جوتے ماریں گے۔۔۔

    اسی طرح پولیس والے ایک قادیانی کے گھر پر گئے اور جب اس سے بات کی تو اس قادیانی نے اسی وقت مرزا قادیانی کے اوپر لعنت بھیج دی کہ میں 3 سال پہلے مسلمان ھو گیا تھا اور اب میرا قادیانیت سے کوئی تعلق نہیں ھے۔۔۔ ( اللہ کرے کہ واقعی مسلمان ھو گیا ھو ورنہ قادیانیوں کے لئے مرزا قادیانی پے لعنت بھیجنا کوئی مشکل بات نہیں ہے)

    اور مزے کی بات یہ ھے کہ پولیس والے کئی قادیانیوں کے قربانی کے بکرے اٹھا کر اپنے ساتھ لے گئے اور کہا کہ جب قربانی کے دن گزر جائیں گے تو آکر اپنے جانور لے جانا۔۔۔

    اس طرح اس مبارک عید کے موقع پر بھی ہمیشہ کی طرح قادیانیوں کو ذلت سے دوچار ہونا پڑا۔۔۔اور اگر یہ لوگ اپنی حرکتوں سے باز نا آئے تو ایسے ہی ذلیل ہوتے رہیں گے ان شاء اللہ۔۔۔

    :-- نوٹ --: اے قادیانیو! اگر تم لوگ دین اسلام کی گستاخیاں کرنے سے باز نہیں آسکتے تو رب كعبہ کی قسم کہ ہم لوگ بھی تمھیں ذلیل و رسوا کرنے سے باز نہیں آئیں گے۔۔۔اس لئے میری تم سب قادیانیوں سے گزاش یہی ھے کہ دنیا و آخرت کی ذلت و رسوائی سے بچنے کے لئے بہتر یہی ھے کہ محمد کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی نبوت و رسالت کو مانتے ھوئے مرزا قادیانی پر لعنت بھیج دو اور دین اسلام کو قبول کر لو۔۔۔۔
    الله رب العزت سے دعا ھے کہ الله تمام قادیانیوں کو ھدایت نصیب فرما دے۔۔۔آمین یا رب العالمین۔۔۔
    والسلام ۔۔۔
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  2. ‏ ستمبر 26, 2015 #2
    طالوت

    طالوت رکن ختم نبوت فورم

    کلیجہ خوش کر دیا
    کذاب مرزا جہنمی کے وارثوں کا یہی حق بنتا ہے
    • Like Like x 2
  3. ‏ ستمبر 28, 2015 #3
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    تھوڑی سی تفصیل بتا دیں کہ یہ واقعہ کس تھانے کی حدود میں پیش آیا ہے؟؟؟
    • Agree Agree x 1

اس صفحے کی تشہیر