1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

ماہنامہ مجلہ الخاتم جولائی 2020

مبشر شاہ نے 'ماہنامہ مجلہ الخاتم' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ جون 19, 2020

  1. ‏ جولائی 2, 2020 #11
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    بسم اللہ الرحمن الرحیم
    ،نحمدہ ونصلی ونسلم علی رسولہ النبی الامین صلی اللہ علیہ وآلہ واصحابہ اجمعین۔

    اظہار تشکر


    ختم نبوت ایک آفاقی موضوع ہے۔ دنیا میں جہاں جہاں میرے آخری نبی حضرت احمد مجتبیٰ محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے نام لیوا ہیں وہ اس عقیدے پر نہایت سختی سے کاربند ہیں ۔ہم نہایت ہی پرفتن دور سے گزر رہے ہیں،ختم نبوت کے منکرین اپنے پورے لاؤ لشکر کے ساتھ عقیدہ ختم کے خلاف سرگرم ہیں۔اگرچہ ان کی سرکوبی کے لیے محافظین ختم نبوت بھی نہایت تگ و تاز سے مصروف ہیں۔ صحافتی دنیا میں مختلف جرائد ورسائل ختم نبوت کے تحفظ میں مصروف عمل ہیں۔ الحمدللہ علی احسانہ۔ ختم نبوت فورم کے زیراہتمام علامہ مفتی سید محمد مبشر رضا قادری صاحب زید مجدہ کی کاوشوں سے ماہ نامہ مجلہ"الخاتم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم"انٹر نیشنل کی اشاعت ثانیہ کا آغاز ہوگیا ہے۔موصوف نے فقیر پر اعتماد کیا اور اس مجلہ کا"سرپرست اعلیٰ"بنا ڈالا۔یہ میرے لئے ایک سعادت اور اعزاز سے کم نہیں ہے۔فقیر نے ان سے کہا کہ مجلسِ ادارت اور مجلس مشاورت کے لیے عالمی سطح پر ایسے اہل علم و قلم کی خدمات بھی لی جائیں جن کی علمی وتحقیقی خدمات جلیلہ اظہر من الشمس ہیں۔انہوں نے کہا کہ اب آپ اس مجلہ کے"سرپرست اعلیٰ" ہیں۔لہذا اس مجلہ کی بہتری کے لیے آپ جو کچھ بھی کر سکتے ہیں، ضرور کریں۔ فقیر نے اللہ اور اس کے پیارے حبیب حضرت احمد مجتبیٰ محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا نام لے کر کام کا آغاز کردیا۔ مجلسِ ادارت اور مجلس مشاورت کےلیےمملکت خدادادپاکستان،انڈیا،بنگلہ دیش،امریکا،ساؤتھ افریقہ، اور عمان کے نامور اہل علم و قلم سے رابطے کئے۔ہر ایک نے خوشی کا اظہار فرمایا اور ختم نبوت کے لئے نہ صرف ادارت اور مشاورت کے لیے اپنے آپ کو پیش فرما دیا بلکہ اپنی قلمی وعلمی خدمات بھی حاضر فرما دیں۔مجلسِ ادارت ومشاورت کی تشکیل میں فقیر کے کرم فرما سید منور علی شاہ بخاری قادری رضوی صاحب زید مجدہ (امریکا) کا تعاون ناقابلِ فراموش ہے۔ ماشاءاللہ، ماہ نامہ مجلہ "الخاتم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم"انٹر نیشنل کی مجلسِ ادارت ومشاورت میں عالم اسلام کے نامور ایسے ایسے اہل علم و قلم کے اسمائے گرامی شامل کئے ہیں جن میں بے مثال علماء،بے نظیر فقہاء، شہیر ادباء ، وسیع الکلام شعراء اور سنی صحافت کے درخشندہ ستاروں کے نام نہایت نمایاں طور پر سامنے آئے ہیں۔ ان میں ہر ایک اپنی ذات میں ایک تحریک ،ایک ادارہ اور ایک انجمن کی حیثیت سے کم نہیں ہے۔مجلس ادارت ومشاورت میں ان تمام کے اسمائے گرامی حروف تہجی کی ترتیب سے شامل کئے گئے ہیں۔ امید واثق ہے کہ ان اہل علم و قلم کے ستاروں کی روشنی میں یہ مجلہ خوب سے خوب تر کی جانب رواں دواں رہے گا اور ختم نبوت کے تحفظ اور قادیانیت کے رد میں کوئی کسر اٹھا نہیں رکھے گا۔فقیر اور اس کے مدیر اعلیٰ علامہ مفتی سید محمد مبشر رضا قادری صاحب مجلس ادارت ومشاورت کے تمام اراکین ومعاونیں کا دل کی اتھاہ گہرائیوں سے شکریہ ادا کرتے ہیں اور دعا بھی کرتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ اپنے محبوب حضرت احمد مجتبیٰ محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے طفیل ان سب کو ہمیشہ شاد و آباد رکھے اور ان کے علم و قلم میں مزید برکتیں عطا فرمائے اور انہیں دنیا وآخرت میں بہترین اجر عطا فرمائے۔ آمین ثم آمین بجاہ سید المرسلین خاتم النبیین صلی اللہ علیہ وآلہ واصحابہ وازواجہ وذریتہ و اولیاء امتہ وعلما ملتہ اجمعین۔

    شکر گزار اور دعا گو:
    احقر سید صابر حسین شاہ بخاری قادری غفرلہ"خلیفۂ مجاز بریلی شریف"۔۔ مدیر اعلیٰ"الحقیقہ"و سر پرست اعلیٰ ماہ نامہ مجلہ"الخاتم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم"انٹر نیشنل۔ ادارہ فروغ افکار رضا و ختم نبوت اکیڈمی برھان شریف ضلع اٹک پنجاب پاکستان پوسٹ کوڈ نمبر 43710(١٦/جون ٢٠٢٠ء بروز منگل بوقت ٦:٤٤عصر)
  2. ‏ جولائی 2, 2020 #12
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    شناسائی

    مولانا ازھر القادری صاحب زید مجدہ۔ سدھارتھ نگر یوپی انڈیا کا خط
    السلا م علیکم وحمۃ اللہ وبرکاتہ!
    یہ ہےعنایت،کرم،نوازش!
    حقیردل کی کتاب میں ہے
    حضور کی ذرہ نوازیوں کا بہت بہت مشکور۔ حق تو یہ کہ اس حقیر سراپا تقصیر کی کوئی حقیقت نہیں ، جوکچھ ہے وہ سرکاروں کا عطیہ اور آپ کی خردہ نوازی۔ بہ ہر کیف غلام حق غلامی ادا کرنے کی اپنی سی کوشش میں تادم آخرلگا رہے گا۔ بلاشبہ ایک ذرۂ ناچیز کو آسمان کا تارا بنادینا اہل بیت اطہار ہی کا حصہ ہے۔میں اپنی قسمت پر جتنا بھی نازکروں کم ہے ۔بہ طور تحدیث نعمت یہ کہنا بجا یقین کرتا ہوں۔ایک شہزادےکی توصیف ہی تھیجس کے صدقے عجب کمال ملاصابر،اُس کی وجاہتوںکا امین بعد اُس کےیہ خوش خصال ملا۔
    ازہرالقادری

    مولانا محمد نظام الدین صاحب دامت برکاتہم۔چاٹگام،بنگلہ دیش کا خط
    اظہار تشکر
    محترمی ومکرمی وسیدی وسندی سید صابر حسین شاہ بخاری قادری مدظلہ العالی"خلیفۂ مجاز بریلی شریف ♦مدیر اعلیٰ"الحقیقہ"و سر پرست اعلیٰ ماہ نامہ مجلہ"الخاتم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم"انٹر نیشنل
    وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ و برکاتہ15 جون 2020م کو آپ کا ای میل موصول ہوا۔میں واٹس ایپ میں نہ ہونے کی وجہ جواب دینے سے قاصر رہا اس لئے معذرت خواں ہوں۔اگرچہ حضرت سے مجھے فیزیکل تعارف نہیں مگر میں عرصہ دراز سے حضرت کی علمی کاوش سے معترف ہوں ۔ختم نبوت فورم کے زیراہتمام علامہ مفتی سید محمد مبشر رضا قادری صاحب کی کاوشوں سے ماہ نامہ مجلہ"الخاتم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم"انٹر نیشنل کی اشاعت ثانیہ کے اس سنہری موقعہ پرمجلس مشاورت میں میرے نام شامل کرنے پر فقیر آپ اور ختم نبوت فورم کے تمام اراکین ومعاونیں کا شکرگزار ہوں ۔ اللہ تعالیٰ اس علمی سفر میں ہمیں مزید برکتیں عطا فرمائے۔ آمین بجاہ النبی الامین صلی اللہ علیہ وآلہ واصحابہ اجمعین۔
    شکر گزار :احقرمحمد نظام الدین مدیر: مدرسہ الامین الباریہ الدرس النظامیہ۔چاند گائوں،چاٹگام، بنگالہ دیش

اس صفحے کی تشہیر