1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

مسیح موعود اور مثیل مسیح بننے کے اصول و قواعد

مبشر شاہ نے 'طنز ومذاق' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ مئی 1, 2015

  1. ‏ مئی 1, 2015 #1
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    مسیح موعود اور مثیل مسیح بننے کے اصول و قواعد

    1:اتنے بڑے بڑے جھوٹ بولنا کہ لوگ سچ کو جھوٹ اور جھوٹ کو سچ سمجھنا شروع کر دیں ۔
    2:چندے اکھٹے کر کے راتوں کو خوب پیٹ بھر کے کھانا کھانا تا کہ سوئے ہضم سے جو خواب نظر آئیں تو صبح اٹھ کر کہہ سکے کہ مجھے الہام ہوا ہے ۔
    3:ایک سچی بات کر کے فوراً مکر جانا ۔
    4:ہر وبائی بیماری کا پایا جانا جیسے ہیضہ ،دائمی پیچس،بواسیر،نامردی،مراق،دن اور رات میں سو سو دفعہ پیشاب کی کثرت۔
    5:گردن کا ٹیڑھا ہونا ،آنکھوں کا درست نہ کھلنا،گریبان کے بٹن اوپر نیچے لگانا،الٹے سیدھے جھوتے پہننا،استنجاء کے لیے گڑ کا استعمال کرنا مسیح موعود کی خاص علامات ہیں ۔
    6:کوئی ایسی سکیم بناو کہ لوگوں کو الو بنا کر ان کی جیبیں خالی کروائی جا سکیں جیسے میں پچاس کتابیں لکھنا چاہتا ہوں اور اس کی چھپائی میں لاکھوں روپے خرچ آئیں گے جلدی سے پیسے جمع کرواو تاکہ میں پچاس جلدوں کی کتاب لکھ کر چھپوا سکوں اور پانچ لکھ کر کہہ دینا کہ پانچ اور پچاس میں ایک صفر کا ہی تو فرق ہے لہذا پچاس پوری ہو گئی ہیں بھاگ جاو۔
    7:اپنے نہ ماننے والوں کوڈرا کر رکھناجیسے: تیری ٹانگ ٹوٹے گی ، تو چھت سے گر کر مرے گا، تو ڈوب کر مرے گا، تیرا نکاح ٹوٹ جائے گا،تیرے بچے مریں گے ،فلاں نیست و نابود ہو جائے گا ۔
    8:افیون خوری ،شراب نوشی،زناکاری کی کثرت کرنا،غیر محرم عورتوں کو ہمیشہ اپنے قرب میں رکھنا اور کبھی کبھی ان سے فیض بانٹنے کے لیے اپنی ٹانگیں دبوانا اور اپنی شلوار تبدیل کروانا ۔
    9:ایسے ایسے دعوے کرو کہ دنیا کے وہم وگمان میں بھی نہ ہوں جیسے میں خدا ہوں ،خدا کا بیٹاہوں،خدا کی بیوی ہوں،تمام نبی میرے اندر سمائے ہوئے ہیں ،تمام کافر نبی تھے ،میں بیک وقت مرد بھی ہوں عورت بھی ہوں جن بھی اور فرشتہ بھی ہوں،لیکن یاد رہے کہ یہ تمام دعوے تدریجاً کرنے ہیں ایک دم نہیں ورنہ لوگ پکڑ کر پیٹیں گے ۔
    ان چند اصولوں پر عمل کرنے سے آپ بھی مسیح موعود بن سکتے ہیں دنیا کر ہر خبطی اور پاگل انسان علاج کروائے بغیر بہت جلد مسیح موعود بن سکتا ہے

    مسيح موعود اور مثيل مسيح  قواعد.jpg
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. ‏ اگست 14, 2015 #2
    عطاری بھائی

    عطاری بھائی رکن ختم نبوت فورم

    دنیا کا ہر جاھل مطلق نیند سے اٹھ کر نبوت کاجھوٹا دعویٰ کر رہا ہے۔ان عقل کے اندھوں کو عقل کا اعلاج کروانا چاہیے ۔
  3. ‏ اگست 15, 2015 #3
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    جناب محترم @عطاری بھائی صاحب یہ لوگ نبوت کے دعوے کرتے ہیں تو اس میں تعجب کی کیا بات ہے؟ نبی پاک حضرت محمدُ الرسول اللہ صلی اللہ علیہ والہ وسلم نے جو تیس کذابوں کی خبر دی تھی کہ تیس جھوٹے ایسے آئیں گے جو یہ گمان کریں گے کہ وہ نبی ہیں۔۔۔۔ یہ بات تو ہر صورت پوری ہونی ہی ہے نا۔ اس لیے ان کے دعوے نبوت پر تعجب نہیں ہے۔
  4. ‏ جولائی 6, 2016 #4
    ذاھد

    ذاھد رکن ختم نبوت فورم

    ابو بکر بھائ بالکل درست کہا آپ نے
    • Like Like x 1

اس صفحے کی تشہیر