1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

وہ خزائن جو ہزاروں سال سے مدفون تھے

ضیاء رسول امینی نے 'روحانی خزائن جلد18' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اگست 22, 2014

  1. ‏ اگست 22, 2014 #1
    ضیاء رسول امینی

    ضیاء رسول امینی منتظم اعلیٰ رکن عملہ ناظم پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    وہ خزائن جو ہزاروں سال سے مدفون تھے
    اب میں دیتا ہوں اگر کوئی ملے امیدوار۔
    روحانی خزائن کی تمام جلدوں کے صفحہ اول پر یہ شعر موجود ہے
    [​IMG]
    اس شعر میں کس قدر گستاخی ہے ذرا سوچیئے
    اگر کوئی قادیانی و مرزائی اس پوسٹ کو پڑھے تو میں اس شعر پہ اٹھنے والے کچھ سوالوں اور چھپی ہوئی گستاخی کا جواب طلب کرتا ہوں

    1۔ کیا اس سے مراد کوئی دنیا کے خزانے ہیں جو ہزاروں سال سے دفن تھے اور مرزا قادیانی (لعنتہ اللہ علی الکذبین) نے وہ خزائن نکال کے دنیا کے سامنے پیش کیئے؟ تو پھر بتا دیجیے کہ وہ کونسی ایجادات ہیں جو مرزا قادیانی (لعنتہ اللہ علی الکذبین) نے کی ہیں شاید مجھے علم نہ ہو۔
    2۔ اگر اس سے مراد دینی علوم کے خزائن ہیں تو کیا وہ خزائن تاجدار ختم نبوت حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے دنیا کو نہیں بتائے؟ اور اس مرزا قادیانی (لعنتہ اللہ علی الکذبین) نے دنیا کو بتائے؟(نعوذ باللہ)
    3۔ یا اس کا مطلب ہے (نعوذ باللہ) کہ تاجدار ختم نبوت حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو پتا ہی نہیں چل سکا ان خزائن کا؟
    4۔ یا اس کا یہ مطلب ہے کہ اللہ رب العزت نے وہ خزائن تاجدار ختم نبوت حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم سے پوشیدہ رکھے اور اس مرزا قادیانی (لعنتہ اللہ علی الکذبین) کو بتائے؟
    5۔ مرزا قادیانی (لعنتہ اللہ علی الکذبین) کی تمام کتب سے وہ خزائن ڈھونڈ کے بتائے جائیں جو آج سے پہلے پوشیدہ تھے کہ یہ وہ علمی خزائن ہیں جو آج سے پہلے کسی کو نہیں پتا تھا سوائے اس کے جھوٹے دعوؤں، نئی ایجاد کردہ گالیوں اور کبھی پوری نہ ہونے والی پشین گوئیوں کے۔
    • Winner Winner x 2
  2. ‏ اگست 23, 2014 #2
    الصارم المسلول

    الصارم المسلول رکن ختم نبوت فورم

    یہ حدیث مرزے کے دعوے کے مکمل خلاف جاتی ہے:

    حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ خَالِدٍ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ يَزِيدَ، عَنْ أَبِي الْخَيْرِ، عَنْ عُقْبَةَ ـ رضى الله عنه ـ أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم خَرَجَ يَوْمًا فَصَلَّى عَلَى أَهْلِ أُحُدٍ صَلاَتَهُ عَلَى الْمَيِّتِ، ثُمَّ انْصَرَفَ عَلَى الْمِنْبَرِ فَقَالَ ‏"‏ إِنِّي فَرَطٌ لَكُمْ، وَأَنَا شَهِيدٌ عَلَيْكُمْ، وَإِنِّي وَاللَّهِ لأَنْظُرُ إِلَى حَوْضِي الآنَ، وَإِنِّي أُعْطِيتُ مَفَاتِيحَ خَزَائِنِ الأَرْضِ ـ أَوْ مَفَاتِيحَ الأَرْضِ ـ وَإِنِّي وَاللَّهِ مَا أَخَافُ عَلَيْكُمْ أَنْ تُشْرِكُوا بَعْدِي، وَلَكِنْ أَخَافُ عَلَيْكُمْ أَنْ تَنَافَسُوا فِيهَا ‏"‏‏.‏

    ترجمہ:
    ہم سے عمروبن خالد نے بیان کیا ، کہا ہم سے لیث نے بیان کیا ، ان سے یزید نے ، ان سے ابوالخیر مرثد بن عبداللہ نے اور ان سے عقبہ بن عامرص نے کہنبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم باہر تشریف لائے اور شہداء احد کے لیے اس طرح دعا کی جس طرح میت کے لیے جنازہ میں دعا کی جاتی ہے ۔ پھر آپ منبر پر تشریف لائے اور فرمایا لوگو ! میں تم سے آگے جاؤں گا اور تم پر گواہ رہوں گا اور میں واللہ اپنے حوص کی طرف اس وقت بھی دیکھ رہا ہوں اور مجھے زمین کے خزانوں کی کنجیاں دی گئی ہیں یا فرمایا کہ زمین کی کنجیاں دی گئی ہیں ۔ خدا کی قسم میں تمہارے بارے میں اس بات سے نہیں ڈرتاکہ تم میرے بعد شرک کرو گے ، البتہ اس سے ڈرتا ہوں کہ تم دنیا کے لالچ میں پڑکر ایک دوسرے سے حسد کرنے لگوگے ۔
    • Winner Winner x 2
    • Like Like x 1

اس صفحے کی تشہیر