1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

کیا خدا اپنے فعل کے متعلق پوچھا جاتا ہے یا نہیں ۔ ؟

مرتضیٰ مہر نے 'مسلم اور قادیانی مناظرہ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ ستمبر 10, 2014

  1. ‏ ستمبر 10, 2014 #1
    مرتضیٰ مہر

    مرتضیٰ مہر رکن ختم نبوت فورم

    New Edited.jpg



    قادیانی حضرات مجھے سمجھائیں کہ کیا خدا اپنے فعل سے پوچھا جاتا ہے یا نہیں پوچھا جاتا ۔ ؟ اگر نہیں پوچھا جاتا تو پھر مرزا کا سوال باطل ہوا ۔ ؟

    ہو سکتا ہے کوئی صاحب یہ کہے کہ یہ سوال خدا سے نہیں انسانوں سے ہے میں کہتا ہوں جو جواب مرزا نے دیا ہے کہ ’’اُن کو اُن کے لہوولعب میں چھوڑ دے یعنی جو بدگمانی کر رہے ہیں ۔ آخر دیکھ لیں گے کہ یہ خدا کی باتیں ہیں یا انسان کی ۔‘‘ اگر یہی جواب مرزا کو کوئی اُس کے سوال کے جواب میں دے دے تب بھی مرزا کا سوال باطل ہوا یا نہیں ۔ ؟ یعنی ہر دو صورت میں مرزا کا سوال جاہلانہ ، گستاخانہ ، اور توہین آمیز ہے مرزا نے خدا کو صم بکم کہا ہے جس کی تشریح کچھ یوں ہے یعنی گونگا، بہرا کیا کوئی قادیانی مرزا کے سوال کو جسٹفائی کر سکتا ہے ۔ پلیز سامنے آئے اگر کوئی قادیانی غیرت مند روئے زمین پرموجود ہے تو ۔ ؟
    • Like Like x 1

اس صفحے کی تشہیر