1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. [IMG]
  3. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

" ہم مکہ میں مریں گے یا مدینہ میں " والی پیشگوئی

اسامہ نے 'قادیانی فقہ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ دسمبر 27, 2018

  1. ‏ دسمبر 27, 2018 #1
    اسامہ

    اسامہ رکن ختم نبوت فورم

    رکنیت :
    ‏ دسمبر 19, 2018
    مراسلے :
    9
    موصول پسندیدگیاں :
    4
    نمبرات :
    3
    جنس :
    مذکر
    بسم اللہ الرحمن الرحیم
    پیش گوئی

    مرزا قادیانی نے اپنے موت کے متعلق پیش گوئی کی کہ
    " ہم مکہ میں مریں گے یا مدینہ میں "
    تذکرہ صفحہ 503
    Screenshot_20181227-124812_Xodo Docs.jpg
    ہمارا دعوی ہے کہ مکہ یا مدینہ میں مرنا تو دور مرزا قادیانی کو مکہ اور مدینہ دیکھنا بھی نصیب نہ ہوا۔ مرزا قادیانی کا بیٹا بشیر ایم اے لکھتا ہے
    ڈاکٹر محمد اسمٰعیل نے مجھ سے بیان کیا کہ مسیح موعود نے حج نہیں کیا اور نہ اعتکاف کیا اور زکوۃ نہیں دی تسبیح نہیں رکھی میرے سامنے ضب یعنی گوہ کھانے سے انکار کیا ( سیرت المہدی صفحہ 623 روایت نمبر 672 )
    Screenshot_20181227-125023_Xodo Docs.jpg
    اس روایت سے پتہ چلتا ہے کے مرزا قادیانی کو مکہ اور مدینہ دیکھنا نصیب ہی نہیں ہوا۔
    اور مرزا قادیانی لاہور میں مرا ( سیرت المہدی حصہ اول صفحہ 11 روایت نمبر 12 )

    قادیانی عتراض

    یہ کوئی پیشگوئی نہیں یہاں مکہ یا مدینہ میں مرنے سے مراد مکی اور مدنی فتح ہے۔جیسے اس الہام کی تشریح میں لکھا ہے۔
    جواب

    قادیانیوں کے دوسرے خلیفہ مرزا بشیرالدین محمود نے اس کو ایک پیش گوئی ہی مانا ہے لیکن اس میں اس نے تاویل یہ کی ہے کہ یہاں مکہ اور مدینہ سے مراد قادیان ہے۔اس نے یہاں مکی اور مدنی فتح والی تاویل نہیں کی۔ معلوم ہوا کہ یہ پیش گوئی تھی جس میں مرزا جھوٹا ثابت ہوا۔
    مرزا بشیر الدین محمود کہتا ہے کہ
    حضرت مسیح موعود کا جو یہ الہام ہے کہ ہم "مکہ میں مریں گے یا مدینہ میں" کے متعلق ہم تو یہ کہتے ہیں کہ یہ دونوں نام قادیان کے ہیں۔ لیکن غیر مبائعین (لاہوری) مدینہ لاہور کو اور مکہ قادیان کو کہتے ہیں۔ ( انوارالعلوم جلد 12 صفحہ 575 )
    Screenshot_20181227-162333_Xodo Docs.jpg
    ہم کہتے ہیں لڑتے کیوں ہو تم دونوں جھوٹ بولتے ہو ۔ مرزا قادیانی کی یہ پیش گوئی غلط ثابت ہوئی جو مرضی کر لو اس کو درست ثابت نہیں کرسکتے۔ رہی بات کے اس کی تشریح تذکرہ میں لکھی ہے کہ اس سے مراد مکی اور مدنی فتح ہے تو عرض یہ ہے کہ یہ کتاب مرزا قادیانی کے مرنے کے بعد جمع کی گئی اور جمع بھی مرزا قادیانی کے ایک مرید نے کی ۔ یہ الہام اس نے مرزا قادیانی کی الہامی کاپی سے لیا اور تشریح البدر اخبار سے یہ اس کا اپنا ذاتی خیال ہے کہ یہ تشریح اسی الہام کی ہے۔ اگر ذاتی خیال ہی ماننا ہے تو اپنے خلیفہ کا کیوں نہیں مانتے۔ اور صرف خلیفہ کا ہی نہیں بلکہ اس وقت کے دونوں فرقوں کا یعنی لاہوری اور قادیانی۔
    دونوں اس الہام سے یہی سمجھتے تھے کہ یہ مرزا قادیانی کے مرنے کے بارے میں پیش گوئی ہے لیکن وہ تاویل یہ کرتے تھے کہ مکہ اور مدینہ سے مراد قادیان اور لاہور ہیں۔ اب ایک عقل رکھنے والا بندہ یہ تو سمجھ ہی سکتا ہے کہ کہاں لاہور اور قادیان اور کہاں مکہ اور مدینہ۔
    خلاصہ کلام یہ ہے کہ مرزا قادیانی کی یہ پیشگوئی بری طرح سے غلط ثابت ہوئی اور مرزا قادیانی کذاب ثابت ہوا ۔ مکہ اور مدینہ میں مرنا تو دور اس کو مکہ اور مدینہ کی زیارت بھی نصیب نہیں ہوئی۔

    اللہ ہم سب کے ایمان کی حفاظت فرمائے۔

    • Winner Winner x 1
  2. ‏ دسمبر 27, 2018 #2
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    رکنیت :
    ‏ جون 28, 2014
    مراسلے :
    2,352
    موصول پسندیدگیاں :
    1,304
    نمبرات :
    113
    جنس :
    مذکر
    پیشہ :
    ٹیچنگ ، حکمت
    مقام سکونت :
    گوجرانوالہ
    ماشاء اللہ بہت اعلیٰ تحقیق زبردست
    امید ہے کہے مجاہدین ختم نبوت کو اس تحقیق سے بہت فوائد مرتب ہوں گے اور قادیانیوں کے منہ پر چپیڑ مارنے میں بہت آسانی رہے گی :04:03

اس صفحے کی تشہیر